80 let ve společnosti Konica Minolta!

 

Joerg si své začátky ve společnosti pamatuje velmi dobře: „Svou kariéru jsem zahájil jako obchodní zástupce ve společnosti Konica v Mannheimu. Vše začalo mou účastí na čtyřtýdenním obchodním školení. Bylo to nejlepší školení, jaké jsem kdy zažil, a popravdě řečeno, změnilo mi život. Školení vedli dva profesionální školitelé v oblasti obchodu – Matthias Bonse a Martin Böckelmann – a já jsem si takřka okamžitě uvědomil, že práce školitele je to, co bych chtěl dělat. Nicméně bez jakýchkoli zkušeností z obchodního oddělení by přechod na oddělení obchodního školení nebyl možný. Proto jsem se nejprve rozhodl naučit se vše o obchodu a stát se úspěšným obchodním zástupcem. O jeden a půl roku později se mi splnil sen a naskytla se příležitost přejít na oddělení obchodního školení.“ Nyní Joerg řídí celou Akademii Konica Minolta, která poskytuje špičkové školení interním spolupracovníkům i obchodním partnerům.

Markus působil jako odborník na obchodní školení v divizi tisku a následně začal společně s mezioborovými týmy vyvíjet a plánovat školení pro nejnovější technologickou inovaci společnosti Konica Minolta – technologii Workplace Hub. Spokojení účastníci a podíl na celkovém úspěchu společnosti – takto podle Markuse zní jeho definice úspěchu. Dále dodává: „Úspěch pro mě a můj tým představuje, když je školení pro účastníky velkým přínosem a naučí je, jak mají postupovat.“

A došlo i na nějaké výzvy? Bernd tvrdí: „Největší výzvou bylo naučit se pracovat v interkulturním prostředí, protože to bylo poprvé, co jsem přišel do styku nejen s německými kolegy, ale také s kolegy z Japonska.“ Díky neustálé podpoře kolegů, otevřenosti a týmovému duchu se mu však podařilo výzvy během velmi krátké doby překonat. „Příjemně mě překvapilo, jak jsou všichni kolegové z různých zemí laskaví, nápomocní, otevření a profesionální,“ popisuje Bernd. A co se týká jeho 20letého působení ve společnosti Konica Minolta, dodává: „Máme vynikající kolegy, podporu manažerů, skvělé produkty, které společnost Konica Minolta nabízí našim zákazníkům, a pracovní prostředí, v němž mohu využívat své znalosti, rozšiřovat je a realizovat své nápady.“

Když je řeč o hodnotách, ve společnosti Konica Minolta je klíčovou hodnotou prozákaznický přístup, který máme zakořeněný v DNA. Wiebke má ambici vždy během organizace školení co nejvíce pomáhat a poskytovat podporu při každodenním jednání s externími a interními účastníky, manažery a kolegy.

Takže jak zní recept na 20 let trvající působení ve společnosti Konica Minolta? Skvělí kolegové, podpora ze strany manažerů, fantastické produkty a služby, pracovní prostředí umožňující lidem využívat své znalosti, přicházet s nápady a uplatňovat je v praxi, ale také neustále se měnící, inovativní prostředí plné výzev…To je jen pár aspektů, díky kterým je pro naše kolegy radost mít ve společnosti Konica Minolta na kontě 20 let a přidávat další.…

Jak v jedné větě popisují, co pro ně společnost Konica Minolta znamená?
 

  • Bernd Scheibner: „Konica Minolta je úžasná společnost, která nabízí pracoviště plné života a jistot, o jehož běh se starají oddaní zaměstnanci. Jsem hrdý, že mohu být její součástí.“
  • Wiebke Ostermeier: „Konica Minolta je podle mého názoru inovativní a spolehlivá společnost s vizí a ucelenou politikou.“
  • Joerg Libal: „Pracoviště, kde mohu žít svou vášní.“
  • Markus Wagner: „Konica Minolta je pro mě zaměstnavatelem, který mi za uplynulých 20 let poskytl veškeré možnosti, jak se rozvíjet. Mám pocit stability a jistoty, přičemž stále čelím výzvám, které mě posouvají dál.“