Správa uživatelů a nákladů

Automatická analýza využití a rozšířené nákladové účetnictví

Objevte moderní tiskové prostředí přizpůsobené na míru vašim potřebám


Mezi malými firmami, středně velkými společnostmi a mezinárodními podniky existuje mnoho rozdílů.

Každý z nich má vlastní styly řízení, potřeby, klientelu a cíle. Bez ohledu na to, jakou organizaci představujete, vám společnost Konica Minolta může nabídnout řešení správy uživatelů a nákladů, které vyhoví vašim požadavkům. Tento škálovatelný software uspokojí vaše skutečné potřeby, i když se tyto potřeby v důsledku vývoje vaší společnosti změní.

Řešení

Řešení

Správa uživatelů a nákladů

Centralizovaná správa podnikových uživatelů a nákladů radikálně snižuje náklady na tiskové služby, často až o 30 %. Toto monitorovací řešení vám umožní využívat nákladově efektivní a moderní tiskové prostředí. Není třeba významně investovat do tiskové infrastruktury, protože software podporuje multifunkční tiskárny Konica Minolta a malé kancelářské tiskárny. To vše doplňuje jednoduchou a účinnou kontrolu nad všemi zařízeními, ať už jste malá firma s několika málo multifunkčními tiskárnami, nebo mezinárodní podnik s kancelářemi po celém světě.

Zařízení
hardware icon
Tiskový hardware Konica Minolta

Chcete nejvyšší výkon při produkci digitálního tisku? Právě jste ho našli. Hardware pro produkční tisk a kanceláře od společnosti Konica Minolta představuje oborový standard se zařízeními, která nabízejí revoluční kvalitu barevného obrazu, mimořádně rychlý černobílý výstup, profesionální možnosti vřazeného dokončování pro splnění specifikací složitých pracovních úloh a mnohem více. Bez ohledu na velikost nebo oblast specializace společnosti vám náš tiskový hardware umožní vybudovat tiskovou infrastrukturu, provádět správu digitálního obsahu, umístit nejmodernější měřicí přístroje a zkoumat další řešení navržená tak, aby změnila váš pracovní postup k nepoznání.

Software
software icon
YSoft SafeQ Print Management

YSoft SafeQ je podnikové řešení pro správu tisku, které vám umožní převzít kontrolu nad všemi vašimi tiskovými návyky a daty, abyste mohli přijímat rozhodnutí o tiskovém prostředí a infrastruktuře ve své organizaci na základě faktů. Pomocí tohoto nástroje můžete snížit náklady na tisk, kopírování a skenování. Řešení YSoft SafeQ zaznamenává veškeré činnosti multifunkčních tiskáren bez ohledu na jejich umístění, a to vše pro váš klid a jistotu, zvýšenou bezpečnost a produktivitu.

Služby
service icon
Vždy k vašim službám

Náš zkušený a erudovaný odborný personál zodpoví všechny vaše případné dotazy a ukáže vám, jak daný produkt používat. Naše služby fungují ve váš prospěch, v rámci systému podpory, který byl navržen tak, aby vám a vaší společnosti umožnil plně využít přednosti řešení. Nabízíme celou řadu různých služeb, včetně optimalizovaných tiskových služeb, které zahrnují poradenství, implementaci hardwaru a softwaru, správu pracovních postupů za účelem snížení výdajů na dokumenty a inteligentní služby zabezpečení pro uchování vaší firmy v bezpečí.

Nasaďte podnikové řešení správy tisku YSoft a učiňte krok vpřed. Pomozte zavést moderní tiskové prostředí, které je flexibilní, nákladově efektivní a zabezpečené. Tento nástroj správy uživatelů a nákladů změní způsob, jakým řídíte svou tiskovou infrastrukturu. Převezměte kontrolu nad rozpočtem a současně sledujte všechny náklady na skenování, tisk a kopírování podle uživatele, zařízení nebo kanceláře. Zjistěte problematické chování při tisku, a v souladu s tím upravte zásady. V tomto centralizovaném tiskovém prostředí jsou všechna síťová zařízení připojena pomocí serverové aplikace k podnikovému adresáři, což umožňuje nastavit zásady řízení nebo zavést mnohem efektivnější pracovní postupy. 


Díky tomuto monitorovacímu řešení si můžete udržet přehled i v případě, že organizace provádí mnoho projektů pro mnoho klientů. Můžete přidělit fakturační kód každému z nich a přiřadit náklady příslušným projektům. Tímto způsobem je mnohem snazší účtovat zákazníkovi přesné náklady na tisk, místo jejich neustále dalšího a dalšího uhrazování. Analyzujte přehledné grafy a zprávy pro správu, a získejte tak rychlé a komplexní přehledy. Ke zvýšení přehlednosti a efektivity můžete také vytvářet vlastní přizpůsobené sestavy. 


YSoft SafeQ je efektivní, flexibilní a komplexní nástroj správy uživatelů a nákladů, který poskytuje všechny funkce potřebné k zefektivnění pracovního postupu, úspoře peněz a využívání transparentnějšího vykazování nákladů.

   

   

Ikona technologií

Rozšířené nákladové účetnictví

Productivity feature icon

Automatická analýza využití

Ikona dotykového ovládání

Centrální správa

Ikona dokončování

Rychlé a srozumitelné přehledy nákladů

Ikona přizpůsobení

Zvýšené zabezpečení

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Pokud potřebujete další informace, kontaktujte nás

Přizpůsobte si řešení pro správu uživatelů a nákladů, abyste mohli plně využívat všechny funkce, které nabízí. Nejste si jisti, jak to provést? Chcete-li získat další informace, kontaktujte nás a naši zkušení specialisté vám ochotně odpoví na všechny vaše dotazy a obavy.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás
Required form 'SolutionContactForm' does not exist.

Textová pole s * jsou povinná!

Poznámka - vaše aktuální nastavení souborů cookie vás vyloučuje z přijímání propagačních aktualizací prostřednictvím e-mailu! Chcete-li tyto aktualizace povolit, aktualizujte nastavení cookies  

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

Download now
download icon test 2